644120.jpg

Jotenkin olen melkein ylpeä että olen saanut kasvatettua petunioita, ja ihan itse. Siemenistä :) Siemenkasvatus kun on NIIN vaikeaa. Jos ei mättää multa niin sitten ainakin kastelu. Nyt lykästi. Minulla on siis vaaleanpunaista tarhapetuniaa monta purkillista.

Ostin Puutarhamessuilta Korpikangas Siemen Oy:n ständiltä pussillisen krassin siemeniä. Niitä oli kuutta eri sorttia.Eniten niistä kiinnosti tietenkin kirjavalehtinen variaatio. Alla kuva taimistani.

644135.jpg

Muut ovat samassa jamassa - siis ei kovinkaan pitkällä. Seuraava vaihe on ostaa ulkoruukkuja lisää. Kaikki on jo käytössä.
Kun kuljen tuolla pihallani, niin huomaan että minulla on voimakas taipumus ostaa taikka kasvattaa kirjavia kasveja. Varmaan siitä juontaa myös marsujeni kirjavuus.
Olen pläiskällisten värien ystävä :)