... ei ole kohentunut kuten oletettiin. [huokaus] Voi itku tätä olemisen kurjuutta. Ei yksistään kissan mutta mulla alkaa olla niin kammo olo sen puolesta ja sattuu aivan fyysisesti kun näen ettei tästä tule sitten paskuakaan. Torstaina on uusi arviointi. Ell. antoi toiset mahdolliset aiheuttajat, koska tuon antibiootin olisi pitänyt poistaa sisäkorvan tulehdus.

Nyt otetaan ajatukseksi se mahdollisuus että on sattunut onnettomuus. Joko kissa on hypännyt huonosti korkealta ikkunaltaan ja lyönyt päänsä taikka sitten aivoissa on jokin kasvain. Bosse on kohta vain luuta ja pingotettua nahkaa.
Minulla alkaa olla sellainen hytke, että tästä ei hyvää seuraa.

Mutta entä sitten? Minulla on kissat kahdessa kerroksessa. Yläkerrassa asuu Bertta joka ei tilojaan jaa muiden kanssa. Kerroksen kuningatar kun on. Jos Watti jää yksin niin minne minä sen laitan? Kyllä kissalla pitää olla kissakaveri. (Paitsi Bertalla) Uutta kissua en ota. Pitää vain alkaa kissojenvälisten riitojen sovittelijaksiko - niinkö? Mutta mä en osaa ja enkä kestä sitä huutoa (sihinää ja sylkemistä) mikä siitä syntyy. Ennenkin on yritetty ja tosi huonoin tuloksin. Veri siinä lentää.

1771422.jpg