Ja miten minä pihaani ennätän hoitaa. Kaikki mahdolliset rönsyleinikit ovat päättäneet täyttää kasvimaani ja vielä yhtäaikaa. Eikä se vielä mitään, mutta kun se on tuonut kaverinsa mukaan. Vielä sitkeämpi sissi, nimittäin kaikenmaailman korteet. Olen täyttänyt jo kaksi kompostikehikkoa vain niillä. No, on siellä muutakin, nimittäin aiemmin mainitut ziljoona lemmikinalkua. Puoliziljoonaa on vielä maassa.

Jotain orastavaa tilliä ja persiljaa olen huomaavinani nousseen maasta -  samoin iso penkki salaattia on orastamassa. Siis on toive saada muutakin kuin rönslyleinikkisoossia kesän satona.

Miten ne voivatkin silmänräpäyksessä täyttää kaikki reunapaikat. Suurimman osan olen saanut mukavasti juurineen maasta kun tuo sade (onneksi) pehmensi savimaan siihen otolliseksi.
Kameraakaan en ole ennättänyt mukaan ottaa kun kaksin käsin olen riivaajakasveja nyhtänyt.

Huomiseksi onkin luvassa sateita joten jomottavat olkapäät saavat hieman levätä. Mutta sitten taas jatkamaan.